Subscribe RSS

Een tijdje terug heb ik een nieuwe rozenzeep gemaakt. Hiervoor heb ik eerst een CP taart gemaakt met o.a. sheaboter. Om een beetje romantiek toe te voegen heb ik hem geswirlt met roze. De geur van engelse roos is goed aanwezig, maar deze zeep wilde ik toch iets extra's geven. Daarom heb ik de taart een glazuur gegeven van glycerinezeep met sheaboter en rozenparfumolie.
Het is een prachtige zeep geworden, die erg goed ontvangen is.

A while back I decided to make a rose soap with a difference. First I made a CP soap cake with added shea butter. In order to make it more romantic I added a pink swirl and a English rose perfume oil. The icing I made with shea butter glycerine soap. It turned out to be a very popular soap.

Category: | 0 Comments

0 comments to “Rozenzeep”

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...