Subscribe RSS

Een paar dagen geleden kwam het zeepmonster op bezoek terwijl ik bezig was om een patchouli-vanillezeep te brouwen. Binnen no time was mijn zeep te dik om een mooie swirl te maken. Ik had een prachige zwart/paars/roze in gedachten, maar het werden dikke blobs. Om de zeep te redden, want hij ruikt heerlijk en heeft verzorgende shea en cacaoboter erin, heb ik er een nieuwe, roze topping op gedaan. Het was niet wat ik voor ogen had, maar past wel bij de jaren 70 look. Hopelijk is het zeepmonster nu weer op weg naar een ander.



A few days ago I decided to make a patchouli-vanilla soap, when the soap monster passed through my house. The soap quickly got too thick to make the black/purple/pink swirl I has envisioned. As the soap smells absolutely divine and has lots of cocoa and shea butter in it I decided to save it by making a new pink topping. It does look like a soap fit for Woodstock, so I am happy with it. Lets hope the soap monster moved on to another house now.

Category: | 0 Comments

0 comments to “Woodstock zeep”

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...